14.9.16

Άποψη για το Northen soap από την Natura Siberica!

Good morning girls!!!
Σήμερα θα μιλήσω για το Northern soap από την Natura Siberica! Αρχικά είναι ένα σαπούνι με αντιοξειδωτικές ιδιότητες για βαθύ καθαρισμό του δέρματος του προσώπου! Είναι για όλους τους τύπους δέρματος και φυσικά για όλες τις ηλικίες(!) Ακόμα είναι πλούσιο σε πολύτικα έλαια και βιταμίνες!
Το χρησιμοποιώ εδώ και 4 μήνες, 2 φορές την εβδομάδα! Όταν ξεπλένω το πρόσωπό μου βλέπω την διαφορά! Αρχικά το δέρμα μου είναι πιο απαλό και λείο! Τα μαύρα στίγματα που έχω κυρίως στην μύτη μου μειώνονται και αφήνει την αίσθηση τόνωσης και αναζωογόνησης!  Και η χρήση του; Είναι πανεύκολη! Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βρέξεις το σφουγγαράκι με λίγο νερό και μετά να απλώσεις το σαπούνι σε όλο σου το πρόσωπο αποφεύγοντας πάντα τα μάτια και τα χείλη σου!
Λίγες πληροφορίες ακόμα: Αν έχεις λιπαρή - μεικτή ή κανονική επιδερμίδα καλό θα ήταν να αφήσεις το προϊόν για πέντε λεπτά και μετά να το αφαιρέσεις! Αν από την άλλη έχεις ευαίσθητη ή ξηρή επιδερμίδα καλό θα ήταν να αφαιρέσεις το προϊόν μόλις το απλώσεις!


Μέχρι την επόμενη μου άποψη σας φιλώ!