12.11.16

Kylie Cosmetics!

Kylie Jenner Lip Kits!

Love her or hate her η Kylie Jenner έχει φτιάξει δική της συλλογή με υγρά κραγιόν και πλέον έχει ‘’επεκταθεί’’ σε eyeliners και σε παλέτες σκιών!

Τα χρώματα που επέλεξα είναι: το MALIBOO το οποίο είναι ψυχρό-ανοιχτό nude,το GINGER είναι ένα ‘’ζεστό’’ καφέ χρώμα τερακότας, το MARY JO K είναι ένα υπέροχο κόκκινο –μπλε under tone- χρώμα, το KRISTEN είναι σαν καφέ-κερασί χρώμα (πραγματικά δεν μπορώ να το περιγράψω!), το CANDY K είναι ζεστό nude ροζουλί (απλά το λατρεύω!), το KOKO K είναι ανοιχτό ροζ χρώμα, το POSSIE K είναι ανοιχτό κερασί (το συνδίασα με το kourt k και το αποτέλεσμα του ομπρε είναι απλά φο-βε-ρό!), το EXPOSED είναι ζεστό mid tone μπεζ χρώμα, το DOLCE K είναι ένα βαθύ nude μπεζ χρώμα, το ΚOURT K είναι ένα βαθύ μωβ χρώμα (γι’αύτην την εποχή είναι must have!) το TRUE BROWN K είναι ένα βαθύ σοκολατί καφέ χρώμα (κατάλληλο για πιο goth look;)) και τέλος το 22 το οποίο είναι ένα έντονο ζεστό πορτοκαλί χρώμα!


Εγώ από την πρώτη στιγμή που είδα τα υγρά ματ κραγιόν της προσπαθούσα να τα παραγγείλω αλλά πάντα δεν προλάβαινα! Πριν από περίπου δύο μήνες κατάφερα και έκανα την παραγγελία μου! Τα χρώματα που είχα επιλέξει είναι τα εξής: MALIBOO,GINGER, MARY JO K, KRISTEN, CANDY K, KOKO K, POSIE K, EXPOSED, DOLCE K, KOURT K, TRUE BROWN K και το 22! Όταν ήρθε επιτέλους η παραγγελία μου ήμουν τόόόόσο χαρούμενη που κατευθείαν τα έβγαλα φώτο για να τα δείτε κι εσείς! Ομολογώ πως άργησα να κάνω το review μου διότι ήθελα να τα δοκιμάσω όλα, να γράφω στο τετραδιάκι μου τα σχόλιά μου και γενικά ήθελα να βγάλω ένα αρκετά καλό review <3 br="" style="background-color: white;">Θα ξεκινήσω από την συσκευασία τους πρώτα(!) Η συσκευασία τους είναι προσεγμένη, δεν έχει πολλά χρώματα ώστε να σε μπερδέψουν, μπορώ να πω πως είναι απλή συσκευασία, αλλά αυτό που μου άρεσε συγκεκριμένα είναι ότι στα singles, δηλαδή στις μικρές συσκευασίες που περιέχουν μόνο το liquid matte lipstick, το πάνω μέρος του έχει το χρώμα που περιέχει μέσα! Στις κανονικές συσκευασίες έχει το πάνω μέρος αλλά και τα πλάγια το χρώμα του κραγιόν και στο κέντρο του έχει τα χείλη με το χρώμα του κραγιόν. Όλα τα liquid lipstick έχουν την ίδια φόρμουλα, είναι πολύ σταθερά εκτός αν θες να φας έξω τότε θα φας κι λίγο κραγιόν! :Ρ Μυρίζουν υπέροχα και είναι πολύ εύκολα στην χρήση τους χάρης το πινελάκι που έχει!