20.3.17

Sephora charcoal nose strip

Όπως οι περισσότερες από εμάς, έτσι κι εγώ, αγαπώ τα προϊόντα της Sephora! Αν και αγοράζω διάφορα προϊόντα της, ποτέ μου όμως δεν είχε τύχει να πάρω κάποια μάσκα(!)
Κι όμως το θαύμα έγινε! Πήρα την Sephora charcoal nose strip! Το φακελάκι περιέχει μόνο ένα τεμάχιο το οποίο το βάζεις πάνω στην μύτη όπου έχεις μαύρα στίγματα, το βρέχεις ταμποναριστά και αυτό με την σειρά του θα αφαιρέσει τα μαύρα στίγματα, ενώ παράλληλα θα μειώσει τους ανοιχτούς πόρους!
Φυσικά δεν άργησα να το δοκιμάσω, έχω όμως και καλά και άσχημα νέα γιαυτό το προϊόν. Τα καλά είναι ότι πέρα από την απαλή μυρωδιά του, μείωσε τους ανοιχτούς πόρους μου! Τα άσχημα από την άλλη, είναι ότι δεν αφαίρεσε όλα τα μαύρα στίγματα και ότι δεν κάλυπτε όλη μου την μύτη(!)
Σίγουρα όμως θα το ξαναπάρω ώστε να ανανεώσω την άποψη μου(!)

Αυτά από εμένα! Μέχρι το επόμενο review μου... Kisses!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου