8.4.17

Beauty Festival Απρίλιος 2017!

Λίγες ημέρες πριν επισκέφτηκα την έκθεση ομορφιάς Beauty Greece στο Περιστέρι και έκανα μερικές αγορές από αγαπημένα brands(!) 


Σκέφτηκα λοιπόν να μοιραστώ μαζί σου τις επιλογές μου και φυσικά να σε βάλω σε shopping mood!






Πρώτη στάση στην έκθεση ήταν το περίπτερο της CosmetiCom! Από εκεί αγόρασα από την Beauty Formulas την σειρά της Activated Charcoal η οποία έχει το  Detox cleanser, το οποίο καθαρίζει την επιδερμίδα του προσώπου σου και απομακρύνει τυχόν μακιγιάζ ενώ παράλληλα απομακρύνει την λιπαρότητα, μετά έχει το facial scrub, το οποίο καθαρίζει την επιδερμίδα του προσώπου και του λαιμού σε βάθος και επίσης την αφήνει πάρα πολύ απαλή, και τέλος η clay mask, η οποία είναι μια μάσκα με άργυλο και κάρβουνο, καθαρίζει τους πόρους και αφήνει την επιδερμίδα απαλή!

Επίσης αγόρασα δύο μάσκες προσώπου με σαλιγκάρι οι οποίες αναζωογονούν την επιδερμίδα. Άλλα δύο προϊόντα από την Beauty Formulas που αγόρασα είναι το On the spot treatment και το Skin clarifying blemish gel! Τέλος αγόρασα το πήλινγκ ζάχαρης από την Donna Valente με άρωμα μπανάνα, το οποίο περιέχει βιταμίνη Ε και μπορούν να το χρησιμοποιήσουν και οι ευαίσθητες επιδερμίδες!



Συνεχίζοντας πήγα στο αγαπημένο μου μαγαζί, το Lovie για να προμηθευτώ λοσιόν σώματος! τα αρώματα που πήρα είναι τα εξής: chocolate, tea tree, cherry blossom & lemon myrtle!




Άλλο ένα περίπτερο που επισκέφτηκα ήταν το Nails Beauty & More στο οποίο αγόρασα το deluxe pack από την Ardell! Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τις βλεφαρίδες αλλά και για την συγκεκριμένη κόλλα! Ελπίζω να μείνω ικανοποιημένη!



Περπατώντας πήγα και στο περίπτερο της αγαπημένης μου Dust+cream, όπου αγόρασα υγρά μαντηλάκια για να αφαιρώ το makeup από τα χέρια μου, ένα μικρό eyeliner για να το έχω πάντα στην τσάντα μου, μία loose poweder με ματ φινίρισμα, μία υπέροχη μεταλλική loose σκιά και τέλος ένα stick consealer!



Φυσικά δεν θα ξεχνούσα το περίπτερο της W7! Από εκεί ίσως να πήρα τα περισσότερα πράγματα(!) Συγκεκριμένα αγόρασα τρία διαφορετικά foundation (και σε χρώμα αλλά και σε είδος), δυο concealer σε βαζάκι κι ένα υγρό concealer με βουρτσάκι, την absolute lashes (mascara), ένα highlight συγκεκριμένα το night glow και τέλος δύο διαφορετικά primers! Το ένα μειώνει τις ρυτίδες και κάνει ματ την επιδερμίδα, ενώ το άλλο αφήνει ένα λαμπερό αποτέλεσμα!




Το τελευταίο περίπτερο που πήγα ήταν της Makeup Academy όπου αγόρασα την αγαπημένη μου Hydro powder αλλά κι ένα τέλειο ροζ highlighter! Ανυπομονώ να το δοκιμάσω!!

Αυτές ήταν λοιπόν οι δικές μου πρόσφατες αγορές! Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Ποιο είναι το πιο πρόσφατο beauty προϊόν που αγόρασες ή το τελευταίο που μπήκε στη λίστα σου; 💜

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου