25.4.17

Beauty Formulas review (μέρος 1ο)

Αφού τελείωσαν οι διακοπές, πρέπει να γυρίσουμε πάλι στην ''ρουτίνα'' μας! Πέρασαν αρκετές ημέρες για να βγάλω την άποψη μου στα παρακάτω προϊόντα!




Τα προϊόντα αυτά, τα είχα αγοράσει από το Beauty festival στο Περιστέρι, από το περίπτερο της  CosmetiCom! Είχα αγοράσει επίσης και άλλα προϊόντα αλλά ήθελα να επικεντρωθώ πρώτα σε αυτά! Ας δούμε όμως αναλυτικότερα το καθένα!




Ξεκινάω πρώτα από την σειρά Charcoal με το facial scrub! Το χρησιμοποιώ 3 φορές την εβδομάδα και τα αποτελέσματα του είναι καταπληκτικά! Καθαρίζει το πρόσωπο και τον λαιμό μου σε βάθος, μειώνει τους μεγάλους, ανοιχτούς πόρους μου και αφήνει την επιδερμίδα μου απαλή και καθαρή. Έχει απαλή μυρωδιά και απαλή σύνθεση. Επίσης μπορώ να σου πω, πως έχει μειώσει πολύ την λιπαρή επιδερμίδα μου στο σημείο Τ (μέτωπο, μύτη και πιγούνι)! Αυτό το προϊόν σίγουρα θα στο προτείνω και σίγουρα θα το ξαναπάρω! 



Συνεχίζω με το δεύτερο προϊόν της σειράς Charcoal, το detox cleanser, στο οποίο έχω ανάμεικτη άποψη! Το συγκεκριμένο προϊόν το χρησιμοποιώ κάθε μέρα, αφού αφαιρέσω το μακιγιάζ μου το βράδυ. Αφαιρεί τους ρύπους, το μακιγιάζ που έχει μείνει αλλά και την λιπαρότητα, αφήνοντας την επιδερμίδα του προσώπου αλλά και του λαιμού καθαρή και απαλή. Το μόνο αρνητικό που έχει για μένα, είναι η σύνθεση του, για εμένα είναι πολύ ''νερουλί'' δεν είναι σαν τζελ! Αλλά αυτό δεν θα με σταματήσει για να μην το ξανά αγοράσω! 



Τελειώνοντας την σειρά Charcoal από την Beauty formulas, έχω να σας πω μερικά λογάκια για την clay mask! Αφού έχω χρησιμοποιήσει τα δύο προηγούμενα προϊόντα, έπρεπε να βάλω την μάσκα μου! Έχει υπέροχη απαλή μυρωδιά και εύκολη εφαρμογή! Πέρα από όλα αυτά όμως, σημασία έχει το αποτέλεσμα! Καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα μου, ενώ παράλληλα μειώνει τους μεγάλους και ανοιχτούς πόρους και την λιπαρότητα! Αφήνει την επιδερμίδα πάρα πολύ καθαρή και φρέσκια!




Ένα προϊόν που μου κίνησε το ενδιαφέρον ήταν το Tea tree skin clarifying blemish gel, το οποίο βοηθάει να εξαφανίσει τυχόν σπυράκια και κοκκινίλες στο πρόσωπό σου! Το χρησιμοποιείς μόνο στην συγκεκριμένη περιοχή το πρωί και το βράδυ! Έκανα το ''πείραμα'' σε ένα μικρό σπυράκι που είχα στο πιγούνι μου και μέσα σε 2 ημέρες το σπυράκι είχε εξαφανιστεί και δεν είχε αφήσει κάποιο σημάδι ή κοκκινίλα! Δυστυχώς δεν το έχω ξαναχρησιμοποιήσει από τότε γιατί δεν μου είχε χρειαστεί! Αλλά σίγουρα θα στο προτείνω!



Για το τέλος αυτού του review άφησα το καλύτερο και το πιο γλυκούλι! Είναι το Banana miracle από την Donna Valente! Είναι πήλινγκ ζάχαρης με άρωμα μπανάνα και με βιταμίνη Ε! Εκτός από την φανταστική μυρωδιά του, έχει και φανταστικό αποτέλεσμα! Απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα της επιδερμίδας του σώματός μου χωρίς να την γδέρνει, ενώ παράλληλα αφήνει την επιδερμίδα μου πάρα πολύ απαλή  και μεταξένια! Αξίζει να την δοκιμάσεις και αν έχεις ευαίσθητη επιδερμίδα μην στεναχωριέσαι! Το πήλινγκ αυτό κάνει και για της ευαίσθητες επιδερμίδες! 

Αυτό ήταν το πρώτο μέρος του review μου από την Beauty Formulas! Ελπίζω να σου άρεσε! Μέχρι το δεύτερο μέρος.... Kisses!!! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου