11.5.17

Dust+cream review products!

Αγαπημένο μαγαζί έχει γίνει το κοντινό Dust+cream της περιοχής μου! Τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα πηγαίνω για να πάρω κάποιο προϊόν που έχει τελειώσει!
Πάμε να δούμε μαζί τι προϊόντα από αυτά αγάπησα και ποία δυστυχώς όχι!


Θα ξεκινήσω με τον απόλυτο έρωτα! Σκιά σε μορφή σκόνης! Συγκεκριμένα είναι το νούμερο 013 από την σειρά loose eyeshadow από την Dust+cream και το μαγευτικό του όνομα; Whitch Dust! Η συσκευασία της "μαγισσόσκονης" μπορεί να είναι μικρή, αλλά η ποσότητά της είναι αρκετή! Έχει ένα μοναδικό μωβ-καφέ μεταλλικό-χρυσοσκονέ χρώμα(!) Αντέχει για αρκετές ώρες και σίγουρα θα πάρω κι άλλα χρώματα, τα οποία θα μπορώ να τα χρησιμοποιήσω και ως highlighter!


Θα συνεχίσω με κάτι που χρειαζόμαστε όλες μας, είτε την ώρα του μακιγιάζ ώστε να καθαρίζουμε τα χέρια μας από το foundation, ή σκιές κλπ, είτε ως ντεμακιγιάζ! Συνήθως δεν κάνω το ντεμακιγιάζ μου με υγρομάντηλα, αλλά του έδωσα μία προσπάθεια! Αφαιρεί ικανοποιητικά το μακιγιάζ, αλλά δεν το αφαιρεί πλήρως, όπως το eyeliner και την mascara! Παρόλα αυτά, τα χρησιμοποιώ για να καθαρίζω στο τέλος το χέρι μου από το foundation μου!



Ένα ακόμα αγαπημένο είναι η transparent finished powder από την MIYO! Ανάλαφρη πούδρα για όλο το πρόσωπο, αλλά και για σετάρισμα κάτω από τα μάτια! Δεν αφήνει κάποιο χρώμα και κρατάει σταθερό το μακιγιάζ για πάρα πολλές ώρες!


Όσο πρακτική είναι η συσκευασία του, τόσο δεν δούλεψε σε εμένα το consiler αυτό! Δυστυχώς δεν είχε την κάλυψη που ήθελα!


Για το τέλος άφησα κάτι που σίγουρα θα το χάσω κάποια στιγμή! Χρειαζόμουν ένα μικρότερο eyeliner για να το έχω πάντα μέσα στο νεσεσέρ της τσάντας μου και φυσικά το βρήκα! Αν και στην αρχή δεν ήμουν 100% σίγουρη για την ποιότητα του χρώματος, όμως έμεινα άφωνη όταν έκανα το swatch στο χέρι μου! Πλούσιο χρώμα, τέλεια απόδοση, κρατάει και δεν "λιώνει" μέσα στην ώρα! Σίγουρα θα το ξαναπάρω, όταν το τελειώσω ή το χάσω!

Ελπίζω να σου άρεσε αυτό το review! Μέχρι το επόμενο... Kisses!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου