16.5.17

Lovie Cosmetics- Body lotions!

Τι σας έχω, τι σας έχω! Όχι μία, αλλά 4 body lotion από την αγαπημένη μου Lovie Cosmetics!

Κάθε μπουκαλάκι έχει το δικό του ξεχωριστό άρωμα! Πάμε να δούμε το καθένα ξεχωριστά!



Θα ξεκινήσω με το αγαπημένο μου άρωμα! Το Cherry Blossom, έχει μία δική του υπέροχη ζελεδένια μυρωδιά! Πιστεύω πως "κολλάει" την άνοιξη, από το παιχνιδιάρικο άρωμα του! Ένα plus που του δίνω; Έχει χρώμα ροζ! Κι όχι δεν αφήνει στο δέρμα σου το χρώμα του, αλλά το υπέροχο άρωμά του!


Συνεχίζω με το Chocolate! Προσωπικά θα το χρησιμοποιήσω τις μουντές φθινοπωρινές ή χειμωνιάτικες ημέρες, γιατί έχει βαρύ άρωμα λευκής σοκολάτας! Πιστεύω πως είναι το κατάλληλο άρωμα για να το βάλεις και να χουχουλιάσεις κάτω από την κουβέρτα!


Και τώρα, ήρθε η ώρα για το Tea tree lotion! Προσωπική γνώμη; Η καλύτερη body lotion για το καλοκαίρι! Το λέω αυτό, γιατί, η μυρωδιά του θυμίζει καλοκαίρι, μου μοιάζει πολύ σαν γλυκό πράσινο τσάι κι επίσης όταν το φοράς νιώθεις την επιδερμίδα σου φουλ ενυδατωμένη και ανακουφισμένη από τον ήλιο!


Και για το τέλος άφησα την Lemon Myrtle lotion! Μυρίζει πολύ έντονα το λεμόνι και σιγοντάρει και η μυρτιά! Αν εξαιρέσω την έντονη μυρωδιά, βγαίνει μία γλυκιά αίσθηση από το άρωμα αυτό! Στην συγκεκριμένη λοσιόν σου προτείνω να χρησιμοποιήσεις λίγη ποσότητα γιατί το άρωμα του είναι πολύ έντονο! 


Φτάσαμε στο τέλος αυτού του review! Μέχρι το επόμενο... Kisses!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου