5.7.17

Empties Ιουνίου 2017!

Ο Ιούνιος έφυγε και πήρε μαζί του τις λίγες και άδειες συσκευασίες μαζί του!


Από ότι φαίνεται ο μήνας αυτός ήταν αποκλειστικά για την περιποίηση των μαλλιών μου! Πάμε όμως να δούμε αναλυτικά το κάθε προϊόν!



Όπως πάντα θα ξεκινήσω από τα κλασικά μου αναλώσιμα! Δεν φεύγω ποτέ χωρίς το αγαπημένο μου αποσμητικό,το dermo extra control από την Sanex! Φυσικά και το πλέον αγαπημένο μου στοματικό διάλυμα από την Listerine!


Αν και δεν μου αρέσει καθόλου το γιασεμί, το συγκεκριμένο αφρόλουτρο από την Noxzema, το έχω λατρέψει! Έχει πολύ ανάλαφρο άρωμα και αφήνει την επιδερμίδα σου απαλή και ενυδατωμένη! Μία τέτοια τεράστια συσκευασία αφρόλουτρου πιστεύω πως είναι ότι πρέπει για τώρα το καλοκαίρι!


Δύο ακόμα αγαπημένα προϊόντα κατάφερα να τελειώσω μέσα σε έναν μήνα! Ήταν αγαπημένα τον Μάιο και συνεχίζουν να είναι αγαπημένα και τον Ιούνη! Μιλάω φυσικά για το  Shine control facial wash gel από την Nivea! Σίγουρα θα το ξαναπάρω και φυσικά σου το προτείνω! Επίσης και το scrub σώματος από Donna Valente! Έχει υπέροχο άρωμα μπανάνας και κάνει την επιδερμίδα σου πολύ απαλή και βελούδινη! Σίγουρα στο προτείνω για να νιώσεις κι εσύ την απαλότητα στην επιδερμίδα σου!


Κλείνοντας όμορφα τα empties μου, θα σου πω λίγα λόγια για το κάθε προϊόν για την περιποίηση των μαλλιών μου! Ξεκινάω από την αγαπημένη μου Color resist Blond booster της Garnier! Είναι μάσκα μαλλιών η οποία ενισχύει το ξανθό χρώμα και το κάνει να δείχνει σαν να βγήκες μόλις από το κομμωτήριο! Συνεχίζω με το Botanic Therapy conditioner με κρέμα ρυζιού και γάλα βρώμης! Υπέροχο άρωμα, το αποτέλεσμα καταπληκτικό! Ξεμπερδεύει τα μαλλιά πολύ εύκολα, ενώ περιποιείται την ευαίσθητη περιοχή στο τριχωτό της κεφαλής! Ένα ακόμη προϊόν από την Garnier είναι το νέο Non stop pure coconut water, το οποίο καθαρίζει εντατικά και ενυδατώνει! Το αποτέλεσμα του ήταν να αφήσει της άκρες των μαλλιών μου απαλές χωρίς να σπάνε! Τέλος η τεράστια συσκευασία των 1000ml από την Bioshev! Είναι μάκα αναδόμησης με κερατίνη και μετάξι. Θέλεις να αποκτήσεις μαλακά και μεταξένια μαλλιά; Χωρίς δεύτερη σκέψη σου το προτείνω! Την χρησιμοποιούσα 1 φορά την εβδομάδα, οπότε το προϊόν αυτό κράτησε τουλάχιστον 3 μήνες!

Σου προτείνω να δοκιμάσεις όλα τα προϊόντα που σου έδειξα! Πιστεύω πως θα ξετρελαθείς με το αποτέλεσμα!
Αυτό ήταν τα λίγα empties μου... Μέχρι το επόμενο... Kisses!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου