26.9.17

Beauty Formulas - Relaxing & Healing Foot Mask

Είναι Σάββατο βράδυ, δεν έχεις κανονίσει τίποτα ή πολύ απλά θες να μείνεις μέσα στο σπίτι ξαπλωμένη στον καναπέ βλέποντας ταινία. Έτσι όπως έχεις χαλαρώσει σου ήρθε στο μυαλό να περιποιηθείς τον εαυτό σου! Ανοίγεις το θερμοσίφωνο διαλέγεις τις μάσκες για το πρόσωπο και για τα μαλλιά. ξεβάφεις τα νύχια σου και σκέφτεσαι τι άλλη μάσκα να βάλεις. Εκεί βλέπεις την ξεχασμένη μάσκα ποδιών σου!



Έκανες το ζεστό σου μπανάκι και έβαλες την χαλαρωτική μάσκα ποδιών και συνεχίζεις να βλέπεις τηλεόραση! Πάμε να δούμε καλύτερα την συγκεκριμένη μάσκα!
Όπως κατάλαβες αυτό ήταν το Σαββατόβραδο μου! Η συσκευασία περιέχει ένα ζευγάρι τεράστιες κάλτσες (για εμένα τουλάχιστον!) που μόλις τις ανοίξεις κατευθείαν σου έρχεται η απίστευτη μυρωδιά βουτύρου και μήλου!


Η μάσκα λοιπόν είναι από Beauty Formulas και την είχα πάρει από Beautycon! Η συσκευασία λέει να την αφήσεις για 20 με 30 λεπτά, εγώ την άφησα λίγο παραπάνω! Είχα την αίσθηση χαλάρωσης στους πατούσες μου! Είχα μερικές περιοχές που ήταν σκληρές και με πονούσαν, πλέον δεν υπάρχουν όμως! Τα πόδια μου είναι πολύ ενυδατωμένα και απαλά! Δεν χρειάζεται να πω πολλά, το μόνο που θα σου πω είναι αυτό! Θέλεις να έχεις πόδια απαλά σαν ποπός μωρού; Πάρε την συγκεκριμένη μάσκα και θα με θυμηθείς! Είναι πάρα πολύ οικονομική και η δουλειά που κάνει είναι φανταστική! Και άσε τους άλλους να σε κοροϊδεύουν για τις τεράστιες καλτσούλες σου! χαχα!

Αυτό ήταν το πολύ μικρούλι review μου! Μέχρι το επόμενο... Kisses!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου