16.9.17

Caolion - Premium hot&cool pore pack duo

Έχεις φάει όλον τον κόσμο για να βρεις μια αξιόπιστη μάσκα η οποία θα σου προσφέρει καθαρούς πόρους αλλά και να τους μειώσει; Σου βρήκα την λύση!


Μπορεί να είναι το mini size, αλλά έχει κάνει θαύματα! Φυσικά θα το βρεις στα καταστήματα Sephora αλλά και στο site τους! Η τιμή για το mini size του είναι γύρω στα 15 ευρώ. Αν θέλεις να το δοκιμάσεις θα σου πρότεινα να διαλέξεις το μικρό μέγεθος. Πάμε όμως να σου πω την γνώμη μου!



Το Premium hot&cool pore pack duo είναι δύο μάσκες σε μία συσκευασία. Το πρώτο βήμα είναι η ''ζεστή'' μάσκα. Την τοποθετείς στα σημεία όπου έχεις ανοιχτούς πόρους ή σε όλο το πρόσωπο. Με αυτή την μάσκα βοηθάς να ανοίξουν και να καθαριστούν σε βάθος οι πόροι σου. Κάνεις πρώτα ένα μασάζ και μετά την αφήνεις για 10-15'! Προσωπικά την πρώτη φορά που την χρησιμοποίησα δεν ένιωσα καμία ζεστασιά, αλλά μετά από την δεύτερη φορά κι έπειτα νιώθω μία μικρή ζεστασιά στα σημεία που την έχω τοποθετήσει! Όταν είναι η ώρα για να την βγάλεις με κρύο νερό, θα δεις την περιοχή πεντακάθαρη και τους πόρους σου να φαίνονται ελάχιστα! Φυσικά είχα μείνει με ένα στόμα ανοιχτό, όταν είδα το αποτέλεσμα που είχε αφήσει μόνο το πρώτο βήμα!



Το δεύτερο βήμα είναι αυτό που θα σε κάνει να τουρτουρίζεις(!) Καλά όχι κι έτσι, αλλά θα νιώσεις μια ευχάριστη δροσιά! Η μάσκα αυτή είναι για να ''συσφίξει'' τους ανοιχτούς πόρους. Την αφήνεις στην επιδερμίδα σου για 10-15' και μετά την βγάζεις με χλιαρό νερό. Στην δική μου επιδερμίδα είδα τους πόρους μου να έχουν μικρύνει και να έχουν μειωθεί!
Έχω χρησιμοποιήσει πολλές μάσκες στην προσπάθεια μου να μειώσω τους ανοιχτούς πόρους μου, δεν λέω έχω βρει πολύ οικονομικά προϊόντα και το αποτέλεσμά τους -τις περισσότερες φορές- ήταν ικανοποιητικά, αλλά τέτοιο αποτέλεσμα δεν είχα δει σε καμία! Προσωπικά την χρησιμοποιώ 3 φορές την εβδομάδα και το αποτέλεσμα που μου δίνει είναι τέλειο! Smooth και πεντακάθαρη η περιοχή με τους ανοιχτούς πόρους μου με κάνει να δείχνω υγιή χωρίς μακιγιάζ! 

Φυσικά και είμαι 100% σίγουρη για να σου προτείνω το προϊόν αυτό! Δοκίμασε το και θα με θυμηθείς!

☆Ευχαριστώ που διάβασες το review μου! Μέχρι το επόμενο... Kisses!☆

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου