5.10.17

Αγαπημένα Σεπτεμβρίου 2017

Κάτι καινούριο προστέθηκε στο blog! Κάτι που έλλειπε γιατί αρκετές φορές σας έχω πει πως μερικά προϊόντα τα αγάπησα  κάποιον προηγούμενο μήνα. Προσπάθησα να βγάλω τα αγαπημένα του Σεπτεμβρίου! Για να δούμε!

Λίγα προϊόντα που ξεχώρισαν το καθένα με τον δικό του τρόπο! Πάμε να τα δούμε αναλυτικότερα!


Θα ξεκινήσω με το αγαπημένο μου primer! Πιστεύω το έχετε δει στα περισσότερα (ή και σε όλα) τα βίντεο που έχω ανεβάσει! Το συγκεκριμένο primer είναι από την W7 και λέγετε Prime Magic Camera Ready Face Primer. Εξαφανίζει τους πόρους και τις λεπτές γραμμές και κάνει την επιδερμίδα να δείχνει απαλή και flawless, δύο λέξεις που ακούμε και ζητάμε στο  μακιγιάζ μας! 


Πρώτη φορά δοκίμασα προϊόν της Dermacol και όχι δεν ήταν το περιζήτητο foundation της! Ήταν η συγκεκριμένη μάσκαρα, η Mega Lashes mascara express volume! Η συγκεκριμένη μάσκαρα ήταν δώρο της γιορτής μου και από την πρώτη κι ολας φορά που την χρησιμοποίησα έμεινα έκπληκτη! Ναι το βουρτσάκι είναι περίεργο, αλλά το αποτέλεσμα που δίνει στις βλεφαρίδες μου είναι απίστευτο! Κάνει τις βλεφαρίδες μου σαν ψεύτικες!


Φυσικά και θα έβαζα τις Manizer Sisters στα αγαπημένα αυτού του μήνα! Τις έχω λιώσει, κυρίως την Mary-Lou Manizer, αυτό το τέλειο highlighter! Οι περισσότερες την έχουν και είμαι σίγουρη πως κι εσείς είστε τόσο ευχαριστημένες όσο εγώ με την απόδοση και το αποτέλεσμα που προσφέρει!


Το πιο βασικό κομμάτι της ημέρας (πριν το πρωινό!) είναι η κρέμα ημέρας! Η κρέμα ημέρας από Euthalia είναι το άλλο μου μισό! Είναι για μεικτές επιδερμίδες και κάνει και σαν primer! Δεν κολλάει στην επιδερμίδα σου και δεν στην ''βαραίνει''. Ρυθμίζει την λιπαρότητα και αφήνει το πρόσωπό μου πολύ απαλό χωρίς λιπαρότητα! Από την πρώτη κι όλας φορά που την δοκίμασα δεν την έχω αλλάξει! (3-4 βαζάκι νομίζω!)


Μίλησε κανείς για μάσκα; Αρνητικά και θετικά σχόλια για την συγκεκριμένη, από πολλά άτομα! Είναι η Premium hot&cool pore pack duo από Caolion κι είχα κάνει πρόσφατα το review του! Εγώ είμαι των θετικών σχολίων αφού καθαρίζει και μικραίνει τους πόρους μου! Ανυπομονώ να τελειώσει για να αγοράσω την κανονική συσκευασία του!



Σε καμία περίπτωση δεν θα έλλειπε κάποιο προϊόν από Lovie! Αγαπώ τις λοσιόν σώματος τους! Συγκεκριμένα έχω κολλήσει με το Cherry Blossom Body Lotion! Μυρίζει σαν ζελεδάκι κεράσι και η μυρωδιά του κρατάει πολλές ώρες! Αφήνει την επιδερμίδα μου έξτρα απαλή και απορροφάτε πολύ γρήγορα!




Δεν θα έκλεινα αυτό το post χωρίς να αναφέρω το Strawberries & Cream body spritzer από I love...! Φυσικά και δεν θα άφηνα το site από όπου το πήρα! Yologift αγαπημένο μου! Μπορείς να το βρεις στο Facebook ή πάτησε εδώ! Με αυτό ψεκάζομαι κάθε βράδυ με αυτό, γιατί ποιά δεν θα ήθελε να μυρίζει σαν παγωτάκι;;; χαχα!


Όλα τα προϊόντα που σας ανέφερα σας τα προτείνω 100%! Είναι καταπληκτικά!
Αυτό ήταν τα αγαπημένα αυτού του μήνα! Μέχρι τα επόμενα... Kisses!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου