19.11.17

Αγαπημένα Οκτωβρίου 2017

Άργησε αρκετά να βγάλω τα αγαπημένα του Οκτώβρη, αλλά ποτέ δεν είναι αργά!



Πολλά αγαπημένα προϊόντα κέρδισε ο Οκτώβρης! Πάμε να τα δούμε!



Θα ξεκινήσω με το καλύτερο νεσεσέρ! Ε ναι, το λάτρεψα από την πρώτη στιγμή! Δεν είναι μικρό, αλλά ούτε και γιγάντιο! Χωράει πάρα πολλά πράγματα και πολύ σημαντικό(!), δεν πιάνει πολύ χώρο στην τσάντα!


Συνεχίζω με το τέλειο, μυρωδάτο, γούτσου-γούτσου, body butter με άρωμα marshmellow από την I love... Πως γίνετε να μην ερωτευτείς τέτοια μυρωδιά;! Πάρα πολύ καλή ενυδάτωση και άρωμα που διαρκεί! Σου το προτείνω και σίγουρα θα έχεις την ίδια αντίδραση όπως κι εγώ! (Πάτα εδώ για να την δεις)


Αχ καλή μου ενυδάτωση, αχ καλό μου spray! Τα λόγια είναι περιττά! Τέλειο λεπτό άρωμα, το χρησιμοποίησα και σαν setting spray στο μακιγιάζ μου και το κάνει να διαρκεί ώρες! Το μόνο αρνητικό, για μένα, είναι πως το απλικατερ ψεκάζει με πολύ δύναμη και κάνει μπάνιο όλο μου το πρόσωπο και τα μαλλιά μου! Αλλά κατά τ'άλλα είναι πολύ ενυδατικό και μυρωδάτο!


Α! Ένα σπυράκι! Μα που πήγε;! Έχεις κι εσύ κάτι σπυράκια που εμφανίζονται ξαφνικά έτσι το άκυρο; Σίγουρα έχεις δοκιμάσει τα πάντα, αλλά τίποτα. Δεν θα πω περισσότερα! Πάρε γρήγορα την drying lotion από Mario Badescu! Χρησιμοποίησε το με μια μπατονέτα τοπικά στο σπυράκι το βράδυ και το επόμενο πρωί θα έχει εξαφανιστεί!


Σε ένα πρόσφατο video, είπα πως το συγκεκριμένο κραγιόν θα το λιώσω! Έτσι κι έγινε! Τέλεια απόδοση χρώματος, φουλ κάλυψη με ένα πέρασμα και έξτρα χειμερινό! Απλά έρωτας!


Μία παλέτα, 15 σκιές! Τις χρησιμοποιείς είτε στα μάτια σου για ένα σούπερ μακιγιάζ, είτε σε όλο σου το πρόσωπο όπως είχα κάνει εγώ εδώ! Φοβερή απόδοση και σταθερό χρώμα! Φυσικά MUA!


Τέλος δεν θα έλλειπε μία μάσκαρα! Τον τελευταίο καιρό παίζω συνέχεια με την συγκεκριμένη και πολύ απλά την έχω λιώσει! Κάνει τις βλεφαρίδες να φτάνουν στον Θεό και φυσικά μένουν μέχρι να αφαιρέσεις αργά το βράδυ το μακιγιάζ σου!

Όλα τα προϊόντα τα λάτρεψα τον προηγούμενο μήνα και φυσικά σου τα προτείνω 100%! Τα περισσότερα μπορείς να τα βρεις στο αγαπημένο μου site, φυσικά το Yologift! Για να δούμε, ο Νοέμβρης τι αγαπημένα θα έχει; Μέχρι τότε... Kisses!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου