15.6.17

Empties Μαΐου 2017!

Ο Μάιος έφυγε και πήρε μαζί του τις άδειες συσκευασίες μαζί του!

Πάμε να δούμε μαζί τις λίγες συσκευασίες του προηγούμενου μήνα!



Θα ξεκινήσω από τα βασικά! Αγαπημένο στοματικό διάλυμα από Listerine και φυσικά το αγαπημένο μου αποσμητικό από την Sanex! Μην το βλέπεις μικρούλι, η χρήση του κρατάει έναν μήνα!


Συνεχίζω με το πολύ αγαπημένο μου scrub σώματος από Donna Valente! Έχει υπέροχο άρωμα μπανάνας και κάνει την επιδερμίδα σου πολύ απαλή και βελούδινη! Σίγουρα στο προτείνω για να νιώσεις κι εσύ την απαλότητα στην επιδερμίδα σου! Αν θέλεις να διαβάσεις το review πάτησε εδώ!


Πάμε στο αγαπημένο μου κομμάτι! Μαλακτικές, μάσκες και δεν συμμαζέυετε! Θα ξεκινήσω από το Color resist Blond booster της Garnier! Είναι μάσκα μαλλιών η οποία ενισχύει το ξανθό χρώμα και το κάνει να δείχνει σαν να βγήκες μόλις από το κομμωτήριο! Το χρησιμοποιώ 1-2 φορές την εβδομάδα και το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό! Πάμε όμως και σε ένα ακόμη προϊόν της Garnier! Τον τελευταίο καιρό η επιδερμίδα μου στο τριχωτό της κεφαλής, έχει γίνει αρκετά ευαίσθητη, οπότε είπα να δοκιμάσω μερικά προϊόντα για την ευαισθησία! Έτσι ένα από μερικά προϊόντα ήταν το Botanic Therapy conditioner με κρέμα ρυζιού και γάλα βρώμης! Υπέροχο άρωμα, το αποτέλεσμα καταπληκτικό! Ξεμπερδεύει τα μαλλιά πολύ εύκολα, ενώ περιποιείται την ευαίσθητη περιοχή στο τριχωτό της κεφαλής! Και τέλος το αγαπημένο μου Batiste dry shampoo και άρωμα κεράσι! Ναι κάθε μήνα το αγοράζω γιατί έχει τέλειο άρωμα και δεν χρειάζεται να λούζω τα μαλλιά μου κάθε μέρα!


Κλείνοντας τα empties και αυτό το post, άφησα δύο προϊόντα που τα δοκίμασα για πρώτη φορά! Μιλάω φυσικά για το Shine control facial wash gel από την Nivea! Σίγουρα θα το ξαναπάρω και φυσικά σου το προτείνω! Αν θέλεις να δεις το review του πάτα εδώ! Μετά έπεσε στα χέρια μου ένα μικρό δειγματάκι από την Vichy! Το μόνο που μπορώ να σου πω, είναι πως έχει υπέροχο άρωμα! Και τέλος το αγαπημένο μου Baby lips από την Maybelline!

Μπορεί τα empites Μαΐου να ήταν λίγα, αλλά δεν πειράζει! Μέχρι το επόμενο... Kisses!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου